Пошуковий запит: (<.>A=Осьмак А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Осьмак А. А. Растительная биомасса как органическое топливо [Електронний ресурс] / А. А. Осьмак, А. А. Серёгин // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 2(8). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_2(8)__10 Обосновано использование биомассы для выработки тепловой и электрической энергии. Экспериментальным путем исследована пригодность различных видов растительной биомассы (лузги подсолнечника, шелуха гречки и овса) с целью дальнейшей термохимической конверсии для получения альтернативного вида топлива. Приведены результаты технического анализа (влажность, зольность, теплота сгорания) ряда аналитических проб сельскохозяйственных отходов.
|
2. |
Осьмак А. А. Оптимизация процесса газификации растительной биомассы [Електронний ресурс] / А. А. Осьмак, А. А. Серегин, А. М. Сегай // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Техніка. - 2015. - Вип. 2. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_teh_2015_2_20
|
3. |
Карпенко О. Цифрова технологія "блокчейн" в державному управлінні: сутність, переваги та ризики застосування [Електронний ресурс] / О. Карпенко, А. Осьмак // Теоретичні та прикладні питання державотворення. - 2017. - Вип. 21. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppd_2017_21_4
|
4. |
Карпенко О. Використання блокчейн-систем органами публічної влади: український та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Карпенко, А. Осьмак // Актуальні проблеми державного управління. - 2018. - Вип. 1. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2018_1_11
|
5. |
Осьмак А. Методологічні засади класифікації інструментів цифрових систем "smart city" [Електронний ресурс] / А. Осьмак // Теоретичні та прикладні питання державотворення. - 2019. - Вип. 24. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppd_2019_24_3
|
6. |
Осьмак А. С. Особливості та критерії оцінювання управлінських послуг залежно від типу транзакції [Електронний ресурс] / А. С. Осьмак // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2020. - № 2. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2020_2_10 Розглянуто сутність проблеми оцінювання цифрових управлінських послуг. Обгрунтовано критерії комплексного оцінювання з урахуванням специфіки надання. Проведено фактологічний аналіз світових рейтингів оцінювання рівня цифровізації. Визначено поняття транзакції послуги. Запропоновано комплексну структуру порівняльних оціночних критеріїв на основі інтероперабельності для всіх типів транзакцій управлінських послуг на основі специфічних детермінант.
|
7. |
Осьмак А. С. Цифрові сервіси обміну миттєвими повідомленнями в публічному управлінні: сутність, класифікація та кібербезпека [Електронний ресурс] / А. С. Осьмак // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2021. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2021_1_7 Визначено сутність сучасних систем цифрових комунікацій у публічному управлінні. Проведено фактологічний аналіз сучасних засобів цифрових комунікацій та їх використання в діяльності органів публічної влади. Удосконалено структурні підходи до типізації комунікативної підсистеми публічного управління. Визначено, що основою управління інформацією є інформаційно-комунікаційний менеджмент, який базується на стратегії управління інформацією. Запропоновано класифікацію сервісів миттєвих повідомлень за основними функціями. Розглянуто вплив пандемії COVІD-19 на зміну ландшафту цифрових комунікацій та проблематику кібербезпеки цифрових повідомлень. Запропоновано систему критеріїв вибору засобу цифрових комунікацій за сферою використання.
|
8. |
Осьмак А. С. Концептуальні засади впровадження реінжинірингу сервісної діяльності органів публічної влади [Електронний ресурс] / А. С. Осьмак, А. А. Яріш // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2021. - № 2. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2021_2_5 З'ясовано сутність цифрової трансформації в сервісній діяльності органів публічної влади та реінжинірингу адміністративно-управлінських процесів. Визначено завдання концепції сервісно орієнтованої державної політики. Проведено фактологічний аналіз концептуальних стратегій до процесу управління, зокрема процесного, системного та ситуаційного, які реалізуються через концепції управління бізнес-процесами (BPM) та управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Запропоновано комплексний підхід до використання управлінських концепцій. Розглянуто переваги комплексного використання CRM- та BPM-концепцій для ефективного процесу надання публічних послуг.
|